B-and-IT Services

Vacatures

 Voor ons bedrijf gespecialiseerd in contract- en leveranciersmanagement zijn wij opzoek naar een enthousiaste MANAGEMENTASSISTENT(E)!

Ben jij die ervaren managementassistent(e) met secretariële, organisatorische en administratieve werkzaamheden waar wij naar op zoek zijn?

Als managementassistent(e) ben jij de spil binnen B-and-IT service BV. De vragen die aan je worden voorgelegd zijn divers en uitdagend. Jij bent de rechterhand van de directeur van B-and-IT service BV.

Je houdt o.a. zijn agenda’s en e-mails bij en notuleert bij vergaderingen. Met de nodige discretie weet jij om te gaan met vertrouwelijke informatie. Je hebt een flexibele houding en bent goed in staat je aan te passen aan veranderende omstandigheden zoals het prioriteren van taken en het effectief oplossen van problemen. Je denkt mee en bent een actief onderdeel van het team. Daarnaast zorg je dat alle kantoorbenodigdheden altijd voldoende aanwezig zijn. Je werkt zelfstandig maar kunt altijd rekenen op samenwerking en ondersteuning.

Wie zijn wij?

B-and-IT service BV is al sinds 2014 actief in de wereld van contract- en leveranciersmanagement. Onze klanten zijn bedrijven en overheden met sourcings- en inkoop vraagstukken.  Op dit moment bestaat ons team uit 2 medewerkers en zijn wij op zoek naar uitbreiding. Lijkt het jou leuk om deze nieuwe functie te vormen en er je eigen invulling aan te geven? Wij zoeken iemand die zich voor de langere termijn wil inzetten voor ons bedrijf en mee wil groeien, we staan altijd open voor jouw inbreng en vernieuwende ideeën.

Wat je gaat doen?

Je realiseert kwaliteit door overzicht te houden en snel te schakelen. Je lost zaken moeiteloos op en houdt zicht op de lange termijndoelen en resultaten. Maar vooral ben je veelzijdig; Je wisselt snel tussen de diverse klussen die voor je liggen van simpel tot meer complex en administratief werk.

  • Agenda en e-mail beheer van de directeur
  • Notuleren bij overleggen
  • Dagelijkse ondersteuning van de directeur
  • Office beheer
  • Zo nu en dan biedt je ondersteuning op locatie bij de klant zelf
  • Je geeft vorm aan deze nieuwe functie en neemt initiatief tot de ontwikkeling ervan
  • Je bent bereid een geheimhoudingsovereenkomst te ondertekenen (I.v.m. informatie van onze klanten)
  • Er dient een VOG verklaring te worden overlegd
  • Je doet allerlei voorkomende werkzaamheden op kantoor, hybride werken in overleg

Wat bieden wij jou?

  • Een werkweek van 40 uur, minder in overleg en minimaal 32 uur
  • Een veelzijdige, verantwoordelijke baan in een unieke en snelgroeiende omgeving
  • Veel vrijheid tot het invullen van je werkzaamheden en het vorm geven van je functie
  • Persoonlijke ontwikkeling juichen wij toe, opleidingsbudget wordt bepaald afhankelijk van je persoonlijke ontwikkelplan
  • Salaris tussen € 2.500 – € 3.400 o.b.v. 40 uur per week en afhankelijk van ervaring en opleiding
  • Een 13e maand
  • 25 vakantiedagen o.b.v. 40 uur per week
  • Pensioen regeling

 Functie-eisen:

  • Je hebt een secretariële opleiding op minimaal MBO 4 niveau en bij voorkeur ruime ervaring in de functie van managementondersteuner
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend in woord en schrift
  • Je legt makkelijk contact, bent discreet en proactief
  • Je bent expert in MS Office
  • Je hebt een hele goede typevaardigheid
  • Je kan snel schakelen, prioriteiten stellen en overzicht houden
  • Je bent communicatief vaardig en weet te overtuigen
  • Je haalt plezier uit het scheppen van orde en bent organisatorisch sterk

Meer informatie of solliciteren?

Zie jij jezelf in deze rol? Laten we dan eens verder praten over de vacature. Stuur je motivatie met CV naar Mevr. G. Meirmans-Lourens, via Administratie@b-and-it.nl.  We hopen snel van je te horen!

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien